martes, 1 de diciembre de 2009

Les meves reflexions

Ja estem casi acabant el semestre i puc dir que ha sigut molt dur la veritat, ja que començar la universitat ha sigut una experiència que mai oblidaré, he conegut molta gent, m'han ajudat molt...
Al principi en va sobtar molt el tema del blog, ja que tenien que anar fent intervencions sobre tot allò que feien a les classes i es feia molt pesat.
De les assignatures que tenim són molt interessants, la que mes feina em dona es TIC, ja que no tenia ni idea del gran ventall de programes que podem arribar a utilitzar a l'hora de fer qualsevol tasca diària, hem après a utilitzar programes molt interessant com: Google Docs, Wiki, Delicious, Gymp, Audacity, etc. TIC es tracta d'una assignatura que cal portar-la al dia, treballar molt per tal de aprendre bé el funcionament dels programes i anar fent les pràctiques diàries.
Tot cal dir, que m'agradaria seguir en futurs semestres amb aquesta assignatura ja que encara tinc molt per apendre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario