viernes, 6 de noviembre de 2009

Sessió de seminari 12-11-09

En la sessió de seminari hem estat observant el blogs i comentant les errades i el que tenim que canviar. També hem tocaba fer el meu entorn sonor.

1.Sorolls que sentim a casa
Des de la meva habitació que escolto: quan m’aixeco escolto el soroll del mòbil quan sona l’alarma, escolto els gossos bordar, la veu de la meva mare parlant per telèfon amb la meva germana, el soroll de la paella de la cuina, els gossos barallant-se amb els gats, la radio de fons, la televisió posada en les noticies, el soroll del pany quan obro la porta, els gossos corren's, el meu germà dient-me que soc una dormilona, la veïna demanat farina, la conversa de la meva mare i la veïna, el armari al obrir la porta per agafar la roba, el soroll de l'aixeta de l’aigua de la dutxa, l’aigua de la dutxa caient, el secador del cabell, la veu de la meva mare parlant amb el meu pare, el soroll dels tuppers quan fico el dinar, el soroll de les botes al caminar, el "cloc" del casc quan s’ha caigut al terra, les claus, la porta al tancar-la, el gos perseguint-me per que jugui, les botes baixant les escales, el pany de la porta d’abaix.
2.Itinerari sonor de casa a la feina
AL CARRER: els sorolls dels cotxes que passen, la moto del veí, la veu de la meva mare que no arribi tard a la nit, les claus de la moto, el motor de la moto, el "clac" del segur del casc, el sorolls dels cotxes que passen al costat meu, el cotxe que hem pita, el intermitent, la musica del cotxes del costat, gent parlen al carrer, el soroll fort de la moto, el "clak" de la moto quan agafo un baden, la gent en el carrer xisclant, cotxes pitant, cotxes amb la musica forta, els nens de l’escola que estan en el pati, el "cloc" de el segur del casc, les meves botes quan baixo de la moto, la cadena de la moto al posar-la.
FEINA A UNIVERSITAT: el soroll al treure la cadena a la moto, el soroll estrident de la moto al posar-la en marxa, el so al accelerar, el soroll dels cotxes circulant, el policia pitant, cotxes pitant, el xivarri dels nens anant a l’escola , la policia que passa en marcha, el soroll de mes cotxes, sorolls de les motos, el soroll de l’ambulància, cotxes frenant, el soroll de apagar al moto, el "clack" de la cadena al posar-la.
3.Quants sons alhora podem identificar
El sorolls de la meva moto, el de la moto del costat, la sirena de l’ambulància, la de la policia, el cotxe frenant, la musica del cotxes del meu costat.
4.Sons que ens semblen nous
Una cançó nova que mai havia escoltat en la radio del cotxe del costat meu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario