miércoles, 23 de diciembre de 2009

Valoració de TIC

La meva valoració final de l'assignatura de TIC és molt positiva ja que puc dir que he après a fer un blog i a mantenir-lo. La tasca del blog no es res senzill ja que comporta molta feina, ja sigui posar articles, apunts de classes, les pràctiques...
Però estic molt contenta de mi mateixa perquè ara se fer un powerpoint sense que hi hagi en la presentació doble discurs, fer tractament d'imatges, mesclar dues cançons, realitzar treballs col·laboratius amb el wiki i el google docs, crear jocs amb el jclic encara que ha sigut una tasca molt molt dura i hem visitat diferents webs interès.
Les dues intervencions que podria destacar mes importants per a mi han sigut, la creació de wikis i windows media marker.
Un wiki ha sigut un pan endevant en els meus estudis, treballs col.laboratius i qualsevol document o aportació que hagi pogut realitzar, ja que em vaig quedar meravellada amb aquest programa perque es perfecte poder posar un document hi poder editar-lo les persones que vulguin. Tots els treballs col.laboratius els hem fet amb una wiki.
El windows media marker ha sigut un altre programa que m'agradat coneixer i que no sabia encara del seu funcionament, ja que gràcies aquest programa es pot realitzar videos, presentacions,... Es molt més simple d'utilitzar i té moltes eines i a l'hora de acabar-lo i veure'l queda molt bonic.
Per tan, aquestes serien les dues intervencions sobre els programes que hem utilitzat que més m'han agradat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario