martes, 20 de octubre de 2009

Sessió seminari 20-10-09

A la sessió de seminari d'avui, hem fet diferents coses. Els nostres companys de classe ens han parlat sobre una noticia, tractava sobre una escola d'Anglaterra que han obligat als seus professors ha anar vestits amb camisa i corbata per treballar. Desde el meu punt de vista es que si en l'escola els alumnes porten vestimenta oficial seria bo que els professors també ho fessin.
Tambe hem tingut que portar un record de la nostra infància, jo he portat un album que tenia de petita quan anava a la primària, aquest llibre es molt important per mi ja que hi han un munt de fotografies dels meus antics companys, hi ha molt records i té molt valor sentimental.
Avui m'ha tocat contar el conte de la caputxeta vermella, la veritat que ha sigut un desastre ja que m'he posat molt nerviosa perquè era la primera que ho feia.
Desprès la Loles ens ha donat una pauta que hem de seguir per tal de contar bé els contes, ha sigut bastant interessant. Llegir el llibre, entendra-ho, tenir les idees clares, vocalitzar, entonar i sobre tot, no llegir-lo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario